برگ گشنیز خوب برای به CRF بیماران مبتلا به بیماری هستند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

برگ گشنیز خوب برای به CRF بیماران مبتلا به بیماری هستند

از آنجا که برگ گشنیز یک عطر خاص، عطر و طعم غذاهای حد زیادی می تواند. ناشناخته برای اکثر مردم، این گیاه و یا گیاه با خواص درمانی بسیاری پر شده است. برگ گشنیز خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی مرحله نهایی (ESRD) می باشد؟

تجزیه و تحلیل ساختار مواد مغذی گشنیز

خواص درمانی گشنیز برگ با توجه به مواد مغذی غنی و ویتامین C، کاروتن، ویتامین B1، ویتامین B2، کلسیم، آهن، فسفر، منیزیم، مانیتول، آلدهید nonyl و لینالول. در اینجا، ما می خواهم به تاکید بر محتوای ویتامین C در گشنیز بسیار بالاتر از در سبزیجات دیگر مانند گوجه فرنگی و خیار.

تعیین مواد مغذی منافع بهداشتی گشنیز برگ برای بیماران کلیوی

اول، برگ گشنیز محلول استخراج می توانید ترشح غدد عرق را تحریک، باعث عرق کردن. علاوه بر کلیه ها، پوست ارگان مهم دفعی دیگری است. عرق بیشتر می تواند مواد زائد بیشتری دفع سموم و حمل و برای تمیز کردن محیط داخلی.

دوم، با توجه به غنای ویتامین C، برگ گشنیز منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها. این ماده می تواند کمک به از بین بردن رادیکال های آزاد و برای محافظت از بافت کلیه عملکرد فاضلاب.

سوم، این گیاه می تواند حرکت دودی دستگاه گوارش به سرعت و کمک به بهبود اشتها در بیماران. اکثر بیماران مبتلا به ESRD اشتها کمی، به طوری که بیماران می توانند از سوء تغذیه، ریزش مو و مشکلات دیگر رنج می برند. بنابراین، اشتهای خوبی می تواند جلوگیری از این مشکلات کمک کند.

آیا این به معنای برگ گشنیز خوب برای همه بیماران مبتلا به ESRD هستند؟

البته که نه. اگر بیماران دارای مشکلات مزمن پوستی، بیماری های چشم، زخم دوازدهه، زخم معده، و برخی از مشکلات دیگر، باید از مصرف آنها از برگ گشنیز نظارت. بنابراین، به مسئول ایمنی و سلامت بیماران، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی end-stage بهتر بود قبل از مصرف برگ گشنیز، دکتر را آنلاین در جزئیات مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: ESRD، ESRD شیوه زندگی سالم، رژیم غذایی ESRD ,
:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: